Saturday 1 December 2012

Zaman Sekolah Yang Masih Belum Selesai!!! -siri 1-



Kali ni, aku still nk crite lg pasal zaman sekolah..hahaha. Biaq la sape2 nk kata sbb bg aku, zaman sekolah adalah zaman keemasan yg memang x buleh dilupakan. Mai aku bawak anda semua, kite telusuri satu persatu naih!!!
Ni la dya lambang batch aku wq2 Form 5...agak style r...nama batch kami, EXTESSO.
Explanation dya aku x taw la nk bg taw mcm mana sbb panjang sgt. Apa yg aku ingat, Excellent,Talented  Student  Organisation kot! hehe
Seramai 139 (plus-minus) yg menghuni organisasi nih! Gambar ni ditangkap wq2 Majlis  Graduasi kami dekat  Holiday Villa Hotel,Alor Star,Kedah Darul Aman..

Apa lagi hah??? 
Aku ni suka letak gambar byk2. tu memang x dpt dihindari sebab, dalam 1 gambar tu, boleh crita byk makna...kesah suka,duka,gembira,sedih & byk lagi...
1 lagi habit aku yg x boleh aku elakkan adalah letak titik byk2 utk mengakhiri ayatku. Contohnya mcm ni lah ..........

Haaaa, nampak tak ni pe dya??? ni la gambar kelas aku lps tamat saja majlis tuh...memang berposing sakan la  kami ni kan?? sekali dgn cikgu...haha

yang ni pulak, gambar prefects Form 5...ni kami pakat2 tangkap dekat  bahagian atas hotel tuh...seharian tu memang hotel tu kami yg punya lah
ni memang kenangan yg paling best sekali lah. zaman menjadi pengawas penuh dengan asam garam. caci maki dr students & cikgu memang x boleh dihindari lagi...tulah namanya ujian. besalah, dh nama pun kehidupan kan>?? kalau x de masalah, bukan ujian namanya tu..
waktu ni, kami bekerja dalam 1 organisasi. yang bestnya, kalau ada masalah, akulah tempat semua orang mengadu. aku ni macam dh jadi doctor plak kan?? masalah aku plak, nk mengadu kt sapa???
ya, pastinya hanya pada Allah s.w.t!!!
Setiap sekolah mesti ada mentor-mentee kan?? ha, ni lah dya mentor-mentee aku...gabungan pengawas dari rumah  aku, SAYYIDA ABU BAKAR & SAYYIDINA OTHMAN. dah la 2 rumah ni tengah bersaing hebat laz year...walaupun cikgu rumah aku merangkap cikgu sejarah aku dalam pantang waktu tuh,  tapi perjuangan tetap diteruskan...kami pantang menyerah(CHEEE WAHH)..
Tapi, kami kalah dengan rumah othman. rumah aku hanya dapat no 2(KESELURUHAN)
huhuhu 
yeayyy!!!!! ni lah dya, lambang yg menjadi kebanggaan rumah aku. tahun 2011 baru ada taw benda nih. hasil usaha  aku & penolong rumah aku, Mas Fasrah( sekarang study dekat Mesir,Medic) serta cikgu Eff.


Habis lah kisah dkt sekolah utk siri 1. x terpikir plak nk buat berapa siri utk post kali ni...........


"SELAMAT MEMBACA!!!"

















No comments:

Post a Comment